mércores, 4 de febreiro de 2015

DOBRAXE NA ESCOLA

A Concellería de NL, a través do Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo, oferta unha actividade dinamizadora do galego dirixida á poboación escolar.
- Dobraxe na escola
É unha actividade lúdico educativa que ten como finalidade achegarlles aos nenos e nenas, dun xeito ameno e didáctico, o mundo da dobraxe.
Fases:
Primeiro, utilizando monicreques, os actores e dobradores, Manuel Pombal e Suso Pando, fan un xogo dramático moi divertido no que nos mostran todos os pasos da elaboración dunha película; desde a creación do guión ata a súa dobraxe.
Logo, sen abandonar o ton lúdico e teatral, preséntalles os personaxes do “mini capítulo” que “o propio alumnado” vai dobrar, sorprendéndose con exóticas versións orixinais, en idiomas que probablemente xamáis escoitaran.
Acto seguido, ensaiamos todos xuntos un fragmento da película, aprendendo a encaixarmos as propias voces nas bocas dos personaxes.
-”Probámolo e experimentámolo todos...? Ben. Agora... Quen quere saír?
Xa temos os/as dobradores/as. // Lemos o guión, ensaiamos, axustamos e... // Silencio! Imos gravar! // Gravamos... e, moi sorprendidos/as, escoitamos o resultado.

Duración: os responsables do desenvolvemento da actividade poranse en contacto co centro escolar para axeitar a duración da actividade. Faranse 4 sesións consecutivas de 50 minutos (máximo, 35 participantes por sesión), adaptándose aos horarios do centro escolar

Dirixido a: alumnado de primaria (3.º 4.º 5.º e 6.º)

Lugar de realización da actividade: no propio centro de ensino.
Horario: a actividade comezará ás 10:00, se ben, para preparala, os responsables do desenvolvemento da actividade estarán no centro escolar ás 09:00
Necesidades técnicas da actividade: os responsables do desenvolvemento da actividade poranse en contacto co centro escolar para solventar posibles cuestións técnicas

Para calquera dúbida sobre o desenvolvemento da actividade poden consultar con Manuel Pombal 605 06 69 17

Para solicitar a actividade é necesario enviar cuberta, a solicitude que se achega, o día 9 de febreiro ao correo electrónico actividades.snl@vigo.org

As solicitudes, enviadas por correo electrónico, atenderanse por estrita orde de chegada o día 9 de febreiro a partir das 09:30 e até as 14:00
Importante: os obradoiros concederánselles, en primeiro lugar, aos centros de ensino nos que a actividade non foi impartida o pasado curso escolar.


Marta Souto González
Técnica do SNL
mc/
Vigo, 29 de xaneiro de 2015
Normalización Lingüística / Praza do Rei, 1 -36202 -Vigo- / Telf.: 986 81 02 81 / Fax: 986 22 06 78
Correo: ofi.normalizacion@vigo.org / http://snl.vigo.org / facebook: vigo en galego
Solicitude de participación na actividade:
Dobrase na escola para primaria (3.º, 4.º, 5.º e 6.º)

Cubrirase unha ficha por cada un dos grupos que desexen participar na actividade. Débese remitir a solicitude ao correo electrónico: actividades.snl@vigo.org o día 9 de febreiro a partir das 09:30 e até as 14:00

Importante:         non se aceptarán as solicitudes que non estean correctamente cubertas (obrigatorio cubrir todos os campos).

DATOS DO CENTRO DE ENSINO:

Nome do centro: _________________________________________________________

Nome e apelidos da persoa de contacto: ______________________________________
-Durante a actividade é obrigatorio que estea presente o/a titor/a do grupo que desenvolve a actividade-

Teléfono de contacto: __________________

Número máximo de participantes nun grupo: 35


Hai que indicar a preferencia (de 1 a 7) para a participación na actividade.

Non marquen os días nos que non poidan recibir a actividade, porque de se lle outorgar e non poder recibila, non se facilitará outra data.

_____ 23 febreiro (luns)
_____ 24 febreiro (martes)
_____ 25 febreiro (mércores)
_____ 26 febreiro (xoves)
_____ 27 febreiro (venres)
_____ 2 marzo (luns)
_____ 3 marzo (martes)


Importante:        a Concellería de Normalización Lingüística confirmará -por correo electrónico- a cada centro o/s grupo/s admitido/s, con indicación do día e a hora adxudicado/s.

Ningún comentario:

Publicar un comentario